ŞehriB

2013-02-04 20:47:00

Yihaaaovvv yine tatil yine Bahçeşehir. Dünyanın en normal yerleşim alanlarından biri ama benim için adeta bir mesire yeri havası taşıyor olup kendimi en dingin hissettiğim yer. 

Açtım bilgisayarımı, televizyonda da O Ses Türkiye açık ama umursamıyorum. Klavyede de v b n harfleri yok. Çok zorlanıyorum arkadaşlar. Ah arkadaşlar ah.

Üç gün hiiiiç ders yüzü bakmayıp dinlenicem biraz. Kafamı dağıtırım hem. Öyle takılıyoruz işte dinginim filan diyorum ama çok yoruluyoruz ulan 24 saat oyun mu oynanır kardeşim?? Evet oynanıyor.

Aha 16 year-old-boy-toy-toyssstory-chorichori.

Pasta getirdi annem. Çok acıkıyorum. Hep yiyorum. Aaaaaaaaaaaaşure de var. Boynum tutuldu arkadaşlar.

Hepsinden yicem.

Hani ortalamaları yazmamışlar, neden böyle oldu ki

Yaa bir de bana dünyanın en iğrenç şeyi bile artık çok güzel gözüküyor. Çokgariphissediyorumkendimi...

Boşluk tuşu da çalışmıyor arada.

Aşuremi yiyorum öpüyorum herkesi saygılar ve Atatürk'le halay vakti yaa çok özledim ama elektrikler kesilince bulunduğum ortama hemencecik sıçıyorum. Size ne lan benim halayımdan. 

Altı santim.

OKBY

OKBİ.

..............................şehrib................... 

mad

71
0
0
Yorum Yaz